Usein kysyttyä
-
Usein kysytyt kysymykset
-
Sähköpostiisi saapuva tilausvahvistus on vahvistus siitä, että tilauksesi on tullut perille. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista roskapostikansio. Jos et siltikään löydä tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@unavaate.fi tai verkkokaupan chatissa.
-
Tarkista roskapostikansio sekä tilauksessa käyttämäsi sähköpostiosoite ja sen oikeinkirjoitus. Joskus järjestelmässä on myös pientä viivettä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@unavaate.fi, mikäli et saanut tilausvahvistusta.
-
Tuotesivulta näet arvioidun toimitusajan tilaukselle. Toimitamme tilaukset nopeasti, usein saman tai seuraavan arkipäivän aikana.
Jos toimituksessa on viivettä, pyrimme informoimaan tästä. Kun tilauksesi on käsitelty, saat vahvistuksen lähetyksestä sähköpostiisi, jossa on mukana seurantakoodi.
Huomioi, että seurantakoodilla menee yleensä n. 4-16 tuntia aktivointiin.
-
Voimme muokata tilausta, mikäli tilausta ei ole vielä käsitelty. Toimitusvahvistuksen saatuasi, tilausta ei voi enää muokata.
Jos olet jo maksanut tilauksen ja haluat poistaa osan tuotteista, voimme palauttaa rahat lahjakortille. Ota yhteyttä asiakaspalveluun pikimmiten (info@unavaate.fi / +358449019400).
-
Onnistuu, jos tilaustasi ei ole pakattu, eli et ole saanut toimitusvahvistusta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun pikimmiten (info@unavaate.fi / +358449019400). Postikuluja ei palauteta.
-
Voit peruuttaa tilauksen, mikäli et ole vielä saanut toimitusvahvistusta. Toimitusvahvistuksen saat, kun tilaus on pakattu ja valmis lähtemään varastolta sinulle.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun peruuttaaksesi tilauksen (info@unavaate.fi / +358449019400).
-
Kyllä, onnistuu! Soita meille myymälän aukioloaikoina +358449019400.
-
Kyllä, toimitamme ulkomaille. Kuljetuksen hinta päivittyy, kun täytät osoitetiedot.
-
-
Lahjaksi
-
Voit tilata tuotteita lahjaksi suoraan lahjansaajalle. Klikkaa kassalla “Haluan tuotteeni toimitettavaksi asiakastiedoista poikkeavaan osoitteeseen” ja täytä lahjansaajan osoitetiedot.
-
Valitse ostoskorissa tai kassalla “lahjapaketointi 4,90€”. Voit kirjoittaa tilauksen lisätietoihin toiveita paketista ja tekstin, mitä haluat korttiin.
-
Lahja paketoidaan lahjapaperiin tai lahjapussukkaan ja solmitaan kauniisti rusetilla. Valitsemme lahjaan sopivan kortin ja kirjoitamme siihen haluamasi tekstin, jos kerrot sen lisätietoja-kohdassa.
-
Pakkaamme lahjapaketit aina pahvilaatikoihin, jolloin lahjapaketti pysyy kauniina ja siistinä.
-
-
Maksut
-
Unan verkkokaupassa käyvät kaikki yleisimmät maksutavat: pankkimaksut, pankki- ja luottokorttimaksut sekä mobiilimaksut.
-
Kyllä, maksaminen on turvallista. Käytämme suojattuja maksupalveluja.
-
Kyllä, lahjakortin voi käyttää useassa osassa.
-
Kyllä, lahjakortit käyvät sekä myymälässä että verkkokaupassa.
-
Haluamme edistää ostoskulttuuria, jossa ei tarvitse odottaa alemyyntejä ja alennuskoodeja. Joten myymme lähinnä poistuvia ja 2-laatuisia tuotteita alella muutaman kerran vuodessa.
Joskus harvoin uutuustuotteisiin saatamme tarjota alennuskoodin ystäväpiirin jäsenille.
-
Pääasiassa kaksi kertaa vuodessa: Black Fridayn aikaan sekä keväällä synttäreiden aikaan. Lisäksi yksittäisiä poistuvia tuotteita voi olla outlet-osiossa alennettuun hintaan.
Tällöin myydään siistimme varastoa ja myymme poistuvia ja 2-laatuisia tuotteita alennetuilla hinnoilla.
-
-
Unavaate
-
Unavaate on pehmeiden tuotteiden verkkokauppa ja myymälä Lempäälässä.
-
Verkkokaupan chat on avoinna arkisin 8-16
+358 449 019 400 (myymälän aukioloaikojen mukaan)
info@unavaate.fi
Somen kautta @unavaate
-
-
Verkkokauppa
-
Ei, verkkokaupassamme ei ole varaavaa ostoskoria.
-
Suosittelemme tilaamaan saatavuuspyynnön tuotesivulta, jolloin saat ilmoituksen kun tuotetta on lisätty saldoille.
-
Ostoskorissa on valittavana “Onko sinulla lahjakortti tai alennukseen oikeuttava koodi?”. Syötä lahjakorttikoodi sille varattuun kenttään.
-
Klikkaa ostoskorissa “Haluan tuotteeni toimitettavaksi asiakastiedoista poikkeavaan osoitteeseen” ja täytä lahjansaajan tiedot.
-
Kaikki Unan paketit toimitetaan Lempäälästä, Unan myymälästä.
-
-
Palautus / vaihto
-
Käyttämättömän tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen 2 viikon sisällä tuotteen saamisesta. Veloitamme 6 euroa vaihtomaksun, joka sisältää posti- ja käsittelykulut. Vaatteisiin sisältyy yksi ilmainen vaihto (ei koske Cóndorin valmistamia polvisukkia, sukkahousuja, shortseja tai leggareita).
-
Käyttämättömän tuotteen voi palauttaa 2 viikon sisällä tuotteen saamisesta. Veloitamme 6 euroa palautusmaksun, joka sisältää posti- ja käsittelykulut.
-
1. Ilmoita sähköpostitse info@unavaate.fi mitä tuotteita palautat ja mitä haluat niiden tilalle.
2. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäispakkaukseen tai muuhun kuljetuksen kestävään pakettiin. Lisää paketin sisälle omat tietosi.
3. Kirjoita paketin päälle:
Asiakaspalautus
Unavaate
Realparkinkatu 4
37450 Lempäälä
044 596 4656Postin sopimusnumero 658248
4. Peitä paketin päältä omat osoitetietosi ja vie paketti Postin toimipisteeseen. Säilytä kuitti lähetyksestä.
-
Kyllä, myymälässä vaihto on maksuton.
-
Noutamattomasta paketista perimme 12 euron maksun. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat maksulinkin. Kun maksu on maksettu, lähetämme paketin uudelleen.
-
Myymälästä ostetut tuotteet tulee palauttaa tai vaihtaa myymälässä.
-
-
Virhe tilauksessa tai tuotteessa
-
Ota mahdollisimman pian yhteyttä info@unavaate.fi. Liitä viestiin tilausnumerosi ja tiedot sekä kuva väärin tulleesta tuotteesta.
-
Ota mahdollisimman pian yhteyttä info@unavaate.fi. Liitä viestiin tilausnumerosi ja kuva tuotteen virheestä.
-
Ilmoita vaurioista saman päivän aikana asiakaspalveluumme sähköpostitse info@unavaate.fi tai noutopisteellä työskentelevälle henkilölle. Liitä mukaan valokuvat vaurioituneesta paketista.
-
Myymälästä ostettujen tuotteiden vaihdot, palautukset ja reklamaatiot hoidetaan suoraan myymälässä.
-
-
Myymälä
-
Realparkinkatu 4, Lempäälä. Realparkin kiinteistössä.
-
Unan myymälä on avoinna:
- ma, ti, to, pe 11-16
- ke 11-18
- kuun ensimmäinen lauantai 11-15
Lämpimästi tervetuloa!
-
Unan myymälässä on myynnissä samat tuotteet kuin verkkokaupassa. Lisäksi myymälässä on outlet-hyllyt, joissa on 2-laatuisia, poistuvia tai mallikappaleita edulliseen hintaan.
-
Myymälän pihassa on runsaasti ilmaisia parkkipaikkoja.
-
Unan myymälä sijaitsee Realparkissa, jossa on hyvät wc-tilat.
-
-
Tuotteet
-
Unan oman brändin tuotteet valmistetaan Virossa, rusetteja lukuun ottamatta. Viljandissa ja Tallinnassa on ompelimot, jotka valmistavat Unan laadukkaat tuotteet.
-
Unan oman brändin rusetit valmistetaan käsityönä Lempäälässä. Rusetit tehdään usein tilausten mukaan, mutta niitä on myös valmiina saatavilla myymälässä.
-
Cóndor on espanjalainen tekstiilivalmistaja, jonka jälleenmyyjä Unavaate on. Meillä on tarjolla Cóndorin laadukkaita polvisukkia, sukkahousuja ja leggareita.
-
-
Jälleenmyyjät
-
Unan tuotteita myydään oman Lempäälän myymälän lisäksi Helsingissä, Tampereella, Kajaanissa, Oulussa sekä Kuopiossa. Täältä löydät kaikki Unan jälleenmyyjät. Heillä on vaihtuva valikoima Unan tuotteita myynnissä.
-
-
Asiakaspalvelu
-
- Verkkokaupan chat on avoinna arkisin 8-16. Mikäli et saa vastausta, jätä sähköposti, niin palaamme asiaan vuorokauden sisällä (arkisin).
- Puhelimitse meidät tavoittaa arkisin 8-16, poikkeuksena keskiviikkoisin klo 18 saakka. Numero on +358449019400.
- Sähköpostitse info@unavaate.fi.
- Viikonloppuisin meidät tavoittaa todennäköisimmin Instagramin kautta @unavaate.
-